jeaanetteee

Mitt hem, bloggfavoriter och mina framtidsdrömmar :)

Publicerad 2011-01-16 09:55:47 i Allmänt,

Hej alla igen!
Jag har fasiken inte bloggat sen den 12!
Så nu får jag ta igen här på min lilla lista. ;)
Btw så va södertälje så jävla bra!
Allt va så mysigt, och adam har blivi så stor!
Och mysig, han bara ler och pussas ;)

Men nu kör vi listan tycker jag :D

Mitt hem!
Mitt hem just nu är en lägenhet i Karlskoga!
Men mamma håller på att leta hus, så man vet ju aldrig ;)
Här bor jag i alla fall med mamma, nicklas och våran hund!
Va fan ska man berätta lixom?
Vi har ett mysigt vardagsrum tycker jag och köket är inte så fel de heller :P
Och mitt rum är också bra :)
Hmm aa, jag vete fan va jag ska berätta :P
Ni får väl fråga om ni skulle undra nått om mitt hem!

Bloggfavoriter!
Jag kollar mest mina kompisars bloggar!
Sen läser jag ofta laila bagges blogg, jag vet inte varför egentligen. Jag tycker bara hon e cool ;)
Sen läser jag en tjej som har haft cancer, hennes blogg läser jag typ varje dag!
www.bissy.blogg.se
Om någon vill läsa!
Och jag måste ju erkänna att jag ibland läser kissies blogg. ;)


Mina framtidsdrömmar!
Mina framtidsdrömmar är ju nästan likadan som min önskelista!
Skaffa mej ett jobb som jag gillar, hus, bil körkort, mannen i mitt liv!
Typ sånt vanligt tjafs!
Men jag skulle även vilja dra på typ värsta resan!
Bara få se allt i hela världen, innan man skaffar allt som jag skrev innan!
Så man har nått att berätta för sina barnbarn! ;)


Vad jag har ätit berättar jag ikväll då jag har ätit ;) ahaha

Och för allt i världen! glöm inte solsidan ikväll hörrni!!!!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-16 10:16:51

jag tror att du har lite för extrema åsikter vad gäller alla frigående höns i värmland.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-16 14:05:27

psyk? någon?

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-16 15:21:50

tror att boängen tar emot såna som dig

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-16 18:14:44

mm, möjligt! vi får ringa i morgon och höra med dom! kan du mitt personnummer?

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-16 19:36:26

jag kan lämna av dig där när jag åker till jobbet sen hämtar jag dig där när du anses färdigrehabiliterad :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-16 21:36:47

asså shiit! du e för snäll asså! alla borde ha en vän som du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela