jeaanetteee

Ny vecka, Ny dag, nya möjligheter!

Publicerad 2011-01-31 10:42:16 i Allmänt,

Har äntligen fått sova ut, igår kändes det som att jag inte sovit på ett år!
Men ack så skönt de vara att få en liten sovmorgon i dag :)
Bara till 9, men det är bättre än att gå upp kvart i 6 ;)

Och vet ni vad jag har gjort?
beställt the sims!
haha, jag älskar att spela de. Jag brukade göra de när jag var liten..
Så nu hoppas jag att det här spelet är bra :)
Men nu undrar jag om jag tog rätt spel..
Det kan ju bara finnas till datorn va? man kan väl inte spela på typ xbox eller playstation?
Eller de kanske man kan? då har säkert jag beställt fel jävla spel!
Aja, vi får se om1-3 dagar om jag valt rätt spel :P haha!

Nu ska jag städa lite här!
Dammråttorna har tagit övertag om mitt rum!
De ser hemskt ut här inne!

Hare Göttttt!!!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-31 20:22:58

nu låter du lite väl positiv tycker jag.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-31 21:32:57

jag ber om ursäkt frun! jag ska börja låta lite mer tråkig och ledsen och allmänt nere! blir de bra tro? kommer jag få fler läsare då?

Postat av: martina

Publicerad 2011-02-01 09:42:31

jaa det tror jag faktiskt. och så behöver du faktiskt inte hänga ut människor här som inte har en chans att försvara sig. som gandhi till exempel.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-02-01 10:20:20

hmm, låt mej fundera ett slag! gandhi är död så han kan ändå inte försvara sig! och dom andra får väl bara ta det tycker ja! är man människa så är man!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela