jeaanetteee

uppe med tuppen!

Publicerad 2011-01-10 11:22:13 i Allmänt,

eller ja, nästan i alla fall.
kl 09.11 för att vara exakt slog jag upp mina blå! :)

Från dess ända till nu så har jag gjort i ordning massa kort på datorn, så jag får lite ordning på skiten ;)
bara ett litet brejk då jag åt frulle :D

Det känns skönt, nu har jag gjort mappara med år, från 2007 till 2011.
Och sen en massa småmappar däri.
Så som fester, högtider och så.
De känns bra.. jag gillar när de e ordning och reda på torpet!!

Nu ska jag fortsätta såhär i min goda anda och städa rummet, damsuga, damma, plocka bort julen och byta sängkläder!
Ibland är jag så jääävla bra!!

Jag måste bara lägga in en bild dagarna ifrån balen.
Jag hade just hämtat ut min balklänning och provade allt!


Så här blev de i alla fall när smink och hela skiten va på!
 

Nu ska jag återgå till mitt! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-10 14:00:43

gå och lägg dig !

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-10 22:11:47

gå upp me dej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela