jeaanetteee

uppfriskande romenad!

Publicerad 2011-01-21 18:54:00 i Allmänt,

Jävligt lugn och skön fredag i dag!
Blev en tripp på stan med emma där jag inhandla ett par nys träningsbyxor, så nu finns de ingen återvendo mitt herrskap! ;)
Haha neej , men jag e taggad!
Sen kom mamma på en sak att vi kan ju göra smoothies med våran stavmixer.
Jag har gått omkring och varit irriterad för att vi inte har nån mixer så jag kan göra mina smoothies!

Men gå och köp en då tänker ni säkert nu!
Men nej, de har jag inte gjort.. varför vet jag inte..
Men nu blev ag så glad så jag köpte lite frukt och ska göra mej en goood smoothie i helgen..

Ska nog ringa syrran, hon brukar ha en massa goda recept på lager ;)

Sen skulle sara vara barnvakt och fråga om jag ville hänka, visst de kan jag väl.. har inget bättre för mej ändå :P
men de blir visst lite sent med tanke på att klockan snart e 19.00

men men, de e ju helg så! :P



Du e så tokig ibland ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-01-23 21:34:07

tack :D det värmer :D

Postat av: Becka

Publicerad 2011-01-24 09:30:21

Men härligt att du köpt träningsbyxor :D zumba nästa?

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-24 16:59:57

tina: kul att de värmer, då blir du varm nu när de e så kallt ute!



Becka: jaa, bsolut! när börjar den nu igen? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela