jeaanetteee

22 juli

Publicerad 2011-07-22 10:39:17 i Allmänt,

Har tagit mej en välförtjänt sovmorgon!
Jävlar va gött!!! :)

Igår va vi ju typ i Öret hela dagen.
Men jag köpte bara hundgodis och ett par skit snygga shorts från H&M.
Mycket nöjd :)
När vi kom hem så åt vi mammas goda mat, sen gjorde jag och syrran
iordning oss och drog ner till Harry's.
Vi hade skitkul!
Satt och snacka en masssa skit och drack drinkar.
Och sen fick vi en drink gratis, det tackar man ju inte nej till direkt!! ;)

Men lixom, jag har inte ens tänkt på att man kan gå dit och bara sitta och prata!
Så det får vi börja med nu ;)

Vi var väl hemma runt halv 10 eller så, sen gick jag ut och gick med forsen i en och en halv timme!
Klockan var väl runt 22 så de hade börjat bli lite mörkt, och så plötsligt släcker alla lampor sej.
Och sås åg det ut som det stog en gubbe längre fram på vägen, men det vara bara en stolpe ;)
haha
så va ja hemma typ halv 12, däcka på en gång när jag klev innanför dörren typ!

Så nu är jag så utvilad så!
Nu ska jag tagga till inför jobb ikväll :)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-07-22 11:40:18

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

Postat av: Martin

Publicerad 2011-07-22 11:46:46

Hej!

Har du en minut eller två över, så ta dig tid att besvara Dagens fråga. Handlar idag om musik och träning.

Veckans blogg är på begäran igång igen och The Edge finns även nu på Facebook - länk hittar du på bloggen.



Häng med på en fartfylld blogg med inrikting på styrketräning.



Ha en fortsatt härlig dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela