jeaanetteee

27 juni

Publicerad 2011-06-27 13:53:02 i Allmänt,

Gissa vilken tid jag somnade i natt?
eller i morse får man väl säga, halv jävla 5!!
Och sen skulle jag upp halv 9.
Lovley..
Men jag är faktiskt inte så trött ändå, så de e ju bra!

Klockan e snart 2 och jag har hunnit med en del.
följt med emma o marie till veterinären med deras vovve,
suttit på körskolan, lunchat på som hemma, handlat på maxi.
Och så ringde körskolan och sa att det fanns en ledig tid i morgon
med min körlärare så de va ju bra de med! :)

Nu ska jag snart ta på mej jobb kläderna och dra till
Löt för ett underbart kvällspass!!
eller snart och snart, jag börjar kvart i 4 :P

På onsdag ska jag köpa PIP biljetter! :)


Jag ska nog satsa helhjärtat på ett par sånna här briller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela