jeaanetteee

18.10

Publicerad 2011-03-16 18:10:05 i Allmänt,

vilka härliga dagar vi har haft!
Hoppas att det fortsätter, jag är så superglad hela tiden!
Det känns som om allt är möjligt! ;)

Idag har jag och emma vart på infomöte om den nya bemmaningsgrejen, verkar rätt bra faktiskt!
Sen åkte vi till maxi där jag invigde mitt icakort :)
Det är ju så otroligt mycket smidigare att scanna sej igenom hela affären tycker jag! :)

Sen i går så plockade jag fram min gamla lilla dator,
 för jag har inte skaffat högtalare till min stora dator än.
Så då kom jag på att jag kan ju lyssna på musik på den i stället.
Men nu när jag är van vid min stora dator så jag kan jag inte för nått i världen förstå hur jag kunde sitta vid den här pyttedatorn så länge som jag gjorde!
Allt är ju i miniformat verkligen!
men, men. musiken funkar ju fint så ;)

Och så måste jag ju fråga er om ni kolla på världens bästa hotell i går?
Asså man blir ju så varm i hjärtat!
Dom e ju så söta, speciellt han som försökte prata engelska!
Man såg hur mycket han verkligen ville det här!
Pluss i kanten på de!

Det var väl de!
I morgon ska jag jobba kvällen, sen vet jag inte vad som händer och sker!

Fred!


Från köket i går morse, underbara sol!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-17 11:38:31

känns som om vi kommit över ett staduim du o jag. over and out

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-18 09:23:28

jaa, det känns ej bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela