jeaanetteee

:D

Publicerad 2011-03-03 16:47:49 i Allmänt,

min torsdag har bestått av jobb til kl 12!
Sen körskolan, där jag äntligen blev klar med teorin!!
Så nu ska jag fokusera helt på körningen, de känns så sjukt jävla skönt asså!! :D

Sen gick jag till arbetsförmedlingen där jag skulle haft möte, men som vanligt så är det bara en massa oordning på det stället!
Men gubben jag pratade med kom fram till att jag inte behöver vara inskriven där längre!
Vafan skulle jag vara de från börja då lixom?

Men vi skulle kolla om jag kunde få nån a-kassa, skönt de skulle vara!
Så man kan flytta hemifrån någongång :D

Nu väntar jag på att mamma ska laga äcklig pannkaka.
Som ni säkert vet så hatar jag pannkaka!
Mn ungspannkaka är typ helt okej :P

Sen tar jag en kvällspromenad med emma och våra hundar  :)

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-03 20:07:58

men sluta inte med teorin, för tro mig, man glömmer fortare än man tror ! så gör några prov titt som tätt så du hållert updated, ett tips bara :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-03 21:06:29

ja precis! jag har tänkt mej att jag ska sitta på körskolan minst 1 gång i veckan och göra prov.. så att jag inte glömmer bort nått! för fatta va träligt när man e klarr med körningen så måste man hårdplugga teori igen för att man sket i de!

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-04 12:26:02

jaa och de är de inte värt. ligg i som fan nu :)

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-04 14:34:54

jaa! vi ska ju åka till ullared i soomar ju! och då skulle vi ju dela upp körningen, de underlättar ju om jag då har ett körkort ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela