jeaanetteee

min helg..

Publicerad 2011-03-07 10:01:03 i Allmänt,

Jag har faktiskt haft en väldigt skön helg!

Martina överraskade mej med filmen dirty dansing i fredas kväll! så bra!! :)

 jobb i lördags, från 7-10.
Ett riktigt jävla hästpass med andra ord! ;)
Dessutom försov jag mej så jag vaknade kvart i 7, ha! PANIK lixom!
MEn jag var på jobbet 10 över 7, bra va?

Sen åkte vi en sväng till örebro, och på kvällen blev de melodifestvalen såklart :)

och i går jobbade jag till 16 sen en kvällspromenad men emma och hundarna..
kolla på solsidan, time out och big brother hos emma :)


Idag vaknade jag 7.40 och va pigg som en lärka!
Så gött att känna att man sovit ut men samtidigt vakna i tid på morgonen :)
Och jhag har redan hunnit med att duscha, byta sängkläder, städa mitt rum och äta frulle!

Ikväll ska jag och emma ha en ta hand om oss själva kväll! gött lixom, de behövs ibland!

BYE!!!

Haha, jag dör! :D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-07 17:23:29

för det första har du INGEN rätt att snacka skit om pållehästar i dina inlägg, för dom gör nämligen ett mycket spektakulärt jobb. för det andra kommer alla försäkringskassans kontor läggas ner inom kort. det var all information jag hade.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-07 18:14:09

du min lille asiatiska vän! nu slutar du upp med alla hysserier tycker jag! du har tagit ett steg för långt, bägaren har runnit över, botten is nådd, du har skitit i de blåa skåpet! de har du gjort! med de sagt så lämnar jag detta forum !

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-07 18:44:50

altså nu blir jag förbaskad på riktigt !! jag blir anklagad för att ha handlat på tok för mycket på kredit, jag sår alldeles för lite frön till hinduerna och jag klipper gräset alldeles för omjämnt. nu får måttet vara rågat för länge sen !!!!! fan.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-08 18:44:22

puh! bra sagt fan!

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-09 20:38:05

uppdatera nån gång för guds skull !!!

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-09 21:19:19

inte visste jag att du va så besatt av min bliggeliblogg!

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-10 07:24:31

nu får du ge dig !!!!!!!!!!!!!!!! tack.

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-10 09:26:00

ooooo, never gonna happend!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela