jeaanetteee

Monday

Publicerad 2011-03-21 10:33:38 i Allmänt,

Så var det måndag igen, funny lixom!
Det skulle ju bli sol både i dag och i morgon!
Men mitt öga skådar bara massa moln,
inte en enda solstråle ju.
Dåligt moder jord, dåligt!

Men helg har varit lugn, kommer knappt i håg va jag har haft för mej!
Men i lördags så har jag ingen aning vad jag gjorde på förmiddagen, men på kvällen kom martina.
Och då hade vi lördagsmys!

Igår blev det en jättelång promenad på 1 timme med emma.
Och sen vart det en till promenad, fast en kortare med emma och martina.

Sen bakade jag och fors pizza på kvällen, kolla på bb och tjöta!
Gott lixom! :)

Nu ska jag plocka undan mina kläder.
Peace!

Kommentarer

Postat av: Noahmathilda

Publicerad 2011-10-27 11:48:54

Wonderful site. Please continue this great public service.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela