jeaanetteee

sista mars

Publicerad 2011-03-31 13:33:59 i Allmänt,

jaha!
Då va de sista mars nu då, imorgon äre 1 april!
Då är det i alla fall vårmånad, så då får vi hoppas på att vädret och månaden sammarbetar
så vi får fint väder! ;)

Nu har jag just ätit lunch, och fixat middag till min lillebror
snäll som jag är! ;)

I morgon åker vi till tälje, skönt tycker jag!
komma i från verkligheten lite! ;)

I tisdags va jag ju på möte, som slutade väldigt bra!
Den här sommaren kommer bli helt strålande! :)
Och hösten blir och bra, om allt nu går som jag vill!
Och för en gångs skull hoppas jag på det! :)

Nu ska jag fixa och trixa lite här hemma, sen traskar jag iväg till jobbet!

Peace man!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-04-04 10:15:42

vad är nu detta? inge ansvar alls ser jag

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-04-04 10:44:52

aa jag vet, förlåt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela