jeaanetteee

Sugen på Gotland

Publicerad 2011-03-14 12:12:56 i Allmänt,

Jaa, jag sitter här och har sommarkänslor!
Märkligt tycker ni kanske när det är snö och kallt och tråkigt!
 De tycker jag också, kontigt men sant!

Men grejen är den att jag är så sugen på att dra till Gotland!
Men då måste de ju bli sommar först..
Jag måste dra med mej lite folk.
Nicklas och martina är lite sugna vet ja :)

Jag har ju aldrig varit på Gotland, så jag känner att det är på tiden nu.
När jag var mindre så var vi på semester på Öland, och de va så jävla mysigt!
Så jag tycker att Gotis borde va lika mysigt om inte ännu mysigare än Öland :P

Fast jag ska verkligen inte dit under sthlmsveckan!
Orka med det lixom!

Och då ska jag boka en dejt med Cecilia! :)

Nu vill jag till Gute!!! ;)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-14 14:16:08

jag är på för tusan :D lätta puckar att jag hänkar !

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-14 14:27:39

bra! asså serisöt bästa sommaren!!

göte och gute! ;)

Postat av: martina

Publicerad 2011-03-14 17:09:08

jaa för faaan :D ligga o schteka på en brygga vid saltis :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-03-14 18:01:02

ja fyfan va skönt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela