jeaanetteee

Herr Rosenström!

Publicerad 2011-05-10 20:31:13 i Allmänt,

Vad är inte mer sommar än den karln? ;)

Aja, jag har i alla fall tryckt i mej en good smoothie!
Gott är det, mmmmm

Dessutom så lutar det åt att det blir kungsdalen i helgen!
Det är så sjukt mysigt ställe!
Jag kommer ihåg när vi va små och firade midsommar där!
MYS!

För er som undrar så ligger kungsdalen lite utanför Södertälje.
Och det är min moster och hennes gubbes sommarställe! 
Så jag hoppas det blir fint väder, för då är det tälje
som gäller för min del igen :)

Nu ska jag plocka in mina kläder i garderogen, kul va?!


Va ju bara tvungen att lägga ut en fin bild på min bästa och söta syster
på hennes möhippa i lördags!
Redan lite dragen eller?!
Kan bara meddela att klockan bara är 14.00!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-05-10 21:20:06

nu vet jag inte vad du menar ?

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-05-10 22:22:54

jag förstår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela