jeaanetteee

hmm?

Publicerad 2011-05-19 11:20:11 i Allmänt,

Jag kolla blocket förut och hittade en lägenhet som föll mej i smaken.
Den låg på rätt ställe, typ där jag vill bo.
Dock är det ju bara en etta, men en perfekt "start"lägenhet :)
Den var inte alls dyr och väldigt billig hyra :P

Jag är grymt sugen!
Men i så fall betyder det att mitt körkort får vänta.
Är det värt det?
Och vill jag verkligen bo ensam?
För om jag skulle flytta så skulle jag antagligen införskaffa 2 st katter!
Jag gillar inte att vara ensam.

Men jag får tänka snabbt!
Den 1:a juni är det inflyttning nämligen!

Osäker som fan!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-05-19 17:01:05

Jag tycker du ska vänta, nu när du inte har en säker inkomst. Men det är upp till dig :)

Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela