jeaanetteee

hur fan ska jag göra?

Publicerad 2011-05-19 13:55:45 i Allmänt,

ska jag satsa på ett körkort eller en lägenhet?

Om jag väljer att flytta hemifrån nu så kommer alla mina pengar gå åt till
lägenheten, hyran, möbler mat oh sån skit!
Och med tanke på att jag inte har ett fast jobb så har jag ju ingen säker inkomst heller!
vilket betyder att jag kanske får leva på vatten och bröd i en månad?

Eller ska jag välja att ta mitt körkort först, och därmed få större chans till fast jobb.
Och sen spara pengar och flytta hemifrån när körkortet är fixat?

Jag vill ju ha båda nu på en gång!
Varför kan inte jag bara få bli rik!
Fan va skönt det skulle vara att vara ekonomiskt oberoende!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2011-05-19 16:59:42

Jag tycker du ska satsa på körkortet, av precis dom anledningarna du har :)

Bättre att du har ett körkort och får mer jobb på så vis :)

puss <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-05-19 17:30:22

jag tror nog att jag ska göra det! jag är ju i större behov av ett körkort än en egen lägenhet! jag överlever ju några månader till hemma :P puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela