jeaanetteee

konstigt!

Publicerad 2011-05-10 10:05:00 i Allmänt,

Jag har försökt lägga upp inlägg ända sen i söndags, men det har inte funkat!
Men nu skulle det fungera tror jag :)

Min helg har i alla fall vart skit rolig!
I fredags drog jag och mamma till södertälje,
För syrrans möhipppa var på lördagen :)
Möhippan var rolig!
Och jag hoppas Bea hade kul! :)

Dom drog hem ganska så tidigt.
Men jag, sara och elin stannade kvar på utestället
till halv 3 typ :)
Och där firade vi mej lite eftersom
att när klockan slog 00.00 fyllde ju jag 21 år :)

Alla vi 3 sov hos sara,
och när vi kom dit så låg det ett paket åt mej på vardagsrummsbordet!
Så söta mina kusifiner!
Jag fick ett jättefint halsband av dom.

Sen knölade vi ner oss alla 3 i saras och tobias dubbelsäng! :P

Och på söndagen så åkte jag mest tåg!
 Men vi stannade hemma hos Monica och åt middag :)
Sen åkte jag och mamma hem till Karlskoga igen.
Och självklart fick jag ju presenter också :D

Nu blev det ett jätte långt inlägg, hoppas ni orkade läsa klart ;)

Mina söta kusiner Elin och Sara!


Mitt fina halsband
Life is what you make of it

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-05-10 16:43:35

vi får ta med syrdin en heldag i sommar för lite galejj så at säga :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-05-10 16:55:35

haha!! preciiis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela