jeaanetteee

Söndag 29 maj

Publicerad 2011-05-29 21:22:32 i Allmänt,

vad ska man säga?!
Festernas fest i går eller?
De mesta är som en enda stor dimma kan jag ju säga.
Men kul som fan hade vi!
Träffa nya människor och gammla kompisar.
Aaa, så jävla kul i alla fall :)

I dag har jag mest bara suttit.
Va ute på en liten promenad med emma och vovvarna.
jag har så jävla ont i nacken och benen.

Sen har jag äntligen fixat till min spotify, så nu har jag utan reklam och
så mycket jävla musik jag vill.
Äntligen, jag är så jävla seg bara!

Jag har dom bästa vännerna en människa kan ha!
Fy fan vad jag gillar er!! <3

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-05-30 06:40:28

haha verkligen en dimma!!! :P Men så jäkla roooligt!!! :D Gillar dig också!!!! =) Jag hör av mig sen när jag vaknat. Jag e själv hemma tror jag så du får gärna komma hit. =)

Postat av: Erica

Publicerad 2011-05-30 13:27:10

Jag gillar dig med :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela