jeaanetteee

1 November

Publicerad 2011-11-01 11:39:08 i Allmänt,

Här springer dagarna på!
Är det redan november?
helt sjukt enligt min mening, men det betyder ju att
det snart är jul och de gillar jag.
Sen är det bara några månader kvar
så är det vår och sommar i gen :)

Igår klippte jag mitt otroligt vackra hår! ;)
Skämt åsido, mitt otroligt gula hår blev nu blondt på riktigt.
Sköööönt!
Billigt kom jag undan också :)
Sen hjälpte jag och emma emmas farmor att packa lite för hon flyttade
igår.
Så på kvällen bjöd hon på mat, mumms :)
Inget går upp emot en god och saftig kräftsallad! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som sker!
Men nått i alla fall :)



Om några veckor blir vi barn igen!
Ska verkligen bli roligt att leka ute i snön som man gjorde när man var barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela