jeaanetteee

22 November

Publicerad 2011-11-22 10:16:42 i Allmänt,

god dagens, god dagens!
Har just precis stigit ur duschen och sitter
 nu här med en smörgås i min hand :)

Ska snart gå ner till tvättis och göra klart där.
Sen bär det av ut till rosensjö med martina.
Så jävla gött de ska bli att få komma ut på landet lite!
Älskart!!! :)

Och för er som inte vet har jag typ jobbat 100 dar i rad.
Men i dag fick jag äntligen sova ut lite.
Så jäkla gött alltså! :D
Men om man får jobb så e de bara tacka och ta emot.
Jag ska vara glad att jag i alla fall är vikarie någonstans,
inte alla som e de ens!

Nej, nu sk ajag göra mej iordning så vi kan åka snart :)


åå, va små vi va!
Bara 17 år, hade världen under våra fötter!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-11-23 11:11:04

åååh ! det var tider det ! <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-11-23 17:30:27

aa, men tiderna nu är också helt OK :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela