jeaanetteee

30 November

Publicerad 2011-11-30 10:15:03 i Allmänt,

Så va sista novemberdagen här också!
Jädrar va snabbt tiden tickar på!
sjukligt!

Nu ska ni få höra va otroligt duktiga jag och mamma va igår.
Vi rensa ur hela källaren, packa om mina flyttahemifrn kartonger.
Ni som känner mig vet ju att packa inte är min bästa egenskap
direkt.
Så mamma packa då om allt igår, och de blev 2 tomma kartonger över.
gött!
Sen hitta vi alla mina julsaker som jag trodde hade försvunnit,
men dom gömde sig i källaren :P

de tog typ 1 och en halv timme kanske.
Sen när vi kom upp hit igen så satte vi upp 2 speglar.
Äntligen säger jag bara!
Sån nu e jag faktiskt riktigt jäkla nöjd med mitt rum :)

Nu komme nissepisse snart så då ska vi
rulla litte köttbullar och lyssna på julmusik :)
Sen bär de av mot jobbet för min del!



Gick igenom bilder sen vi va små!
Gud va jag saknar att vara ett litet barn ibland.
Här är jag och nicklas med mormors moster Lilly,
världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela