jeaanetteee

6 November

Publicerad 2011-11-06 13:56:38 i Allmänt,

klockan e snart 2 och jag har inte hunnit äta frulle än!
Jag började storstäda mitt rum och har hållit på till nu!
Och med storstäda menar jag verkligen varenda jävla hörn,
varenda jävla lådjävel!
Men de känns gött nu i alla fall :)

Nu ska jag väl se om jag finner nått gött i kylen,
sen göra sista rycket!

Sen ladda om inför en ny vecka! :D
Jag har dessutom slått in den första julklappen i dag :)

2-
Jag vill ha en liten whippetvalp och en border colilie valp!
Nån som vill vara så bussig att köpa det till mig?
Det önskar jag mig i julklapp:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-06 20:25:36

men har di släng flug-påsen ?! tio points till dig ! :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-11-06 20:48:48

haha den slängde jag samma kväll som du såg den :P får jag mer poäng då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela