jeaanetteee

19 September

Publicerad 2011-09-19 11:40:07 i Allmänt,

Så var ännu en helg över!
Men jag har haft en väldigt härlig helg :)

Hela fredagen spenderade jag, mamma och monica i Karlsdals skogar.
Plockade massa svamp och lingon.
Lördagen samma sak, fast då va nicklas också med.
Men han låg mest och sov i bilen han..
Och jag gjorde en fasansfull upptäckt!
Jag har blivit vuxen!
Jag hatar verkligen svamp, tycker de e skitäckligt!
Men jag tycker att de e kul att plocka.
Och när man tycker de e kul att plocka svamp, ja då e man vuxen..

På lördagskvällen blev de middag hemma hos oss och kvällen spenderades
hemma hos martina och nicklas.
Lite alkohol och kortspel, skitkul blandning!! :D

Igår drog monica hem till 08-land och jag drog en sväng till
örebro med N och M :)
Jag införskaffade en del.
Ett nytt stickat pannband grån Gina,
2 filmer och 2 böcker :)

På kvällen i går blev de bingolotto jag vann inget som vanligt.
Men jag köpte faktiskt 2 trisslotter och där vann jag 50 kr :)
Alltid nått :P

Sen köpte jag nicklas gamla mobil i går.
Han har haft den i typ 2 månader, sen fick han för sig att han ville ha en
Iphone.
Så jag köpte hans xperia för 500 kr :)
bra köp jeanette!

Nu ska jag snart dra till martina och sitta hundvakt med henne :)


Grattis världens bästa lillebror på din 20-årsdag! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-20 17:46:25

muchos trevlig kväll, man tackar och bockar och bugar lite också för den delen

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-09-20 18:11:07

ja de hoppas jag! inte varje dag man får finbesök av mig inte!

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-21 17:32:54

nää. typ aldrig faktiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela