jeaanetteee

20 September

Publicerad 2011-09-20 12:24:02 i Allmänt,

Va e de för tråkigt jävla väder ute?
Jag blir så jäkla degig i huvvet när det är så här..
Men då har man i alla fall en bra anledning till att sitta inne och kolla film :)

Jag köpte ju en ny film i söndags som jag tror jag slår på om en liten stund :)
Kommer dock inte i håg va den heter.. men de är nog en chickflick kan jag tänka ;)

Jag och Martina kollade på en film i går som heter Conviction, sjuuukt bra!
Se på den mina vänner!
Dessutom firade vi ju min lillebror som fyllde hela 20 år!
Tänk va jävla gamla vi blitt!!


Min och martinas fina tårta til nisse som vi la ner hela vår själ i! :)

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-20 17:45:46

helvete vilken tårta. man blir nästan tårögd.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-09-20 18:10:03

så otroligt vacker skapelse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela