jeaanetteee

4 September

Publicerad 2011-09-04 11:12:37 i Allmänt,

Så va ullaredsresan över då..
De va gött att komma bort från allt ett tag!
Det behövdes en liten minisemester :)

I alla fall, jag och martina drog kl4 i fredags morse, konstigt nog var vi inte så trötta!
Men vi somnade tidigt på kvällen sen i alla fall :P

Köpte ganska så mycket saker, kul kul!
Jag som älskar att göra av med pengar ;)
Men de va en jävligt kul resa i alla fall!

Vad har annars hänt sen jag skrev här sist?
Jo jag har äntligen bokat in tider för uppkörning och uppskrivning!!
Jag säger inte när men ni märker när jag klarar det! :D
Jag e redan sjukt jävla nervös!
Men jag SKA klara det! :)

Nu ska jag plugga lite teori!
Och ikväll blire bingolottomys,
hoppas jag vinner nån miljon :)







Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-05 13:28:38

perfekt helg :):)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-09-05 20:51:16

verkligen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela