jeaanetteee

9 September

Publicerad 2011-09-09 21:54:32 i Allmänt,

Haft en lugn och go fredag.
Först en körlektion, dom första 40 min gick åt helvete.
Jag tror inte ja hade min hjärna med riktigt!
Men min körlärare sa att jag skulle sluta tänka och bara köra bil lixom.
Och vips så körde jag bra igen.
Alltså behöver jag inte tänka, skönt att veta ;)

Sen följde jag med sara och satt barnvakt en stund på kvällen.
Och nu sitter jag här.
Jag är dock assugen på att gå en jättelångpromenad, men jag har ingen att gå med.
Och jag vill inte gå själv, för jag e ju så mörkrädd.

Men jag funderar på att gå upp tidigt i morgon och ta en lång och skön
PW med lite musik i öronen.
MEn vi får väl se hur pigg ja e på de i morgonbitti ;)

I morgon kväll blire i alla fall jobb på solbringen!
gött med lite pengar :)

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen :)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-09-10 23:25:44

Du får höra av dig til mig om dagarna/kvällarna när du är promenadsugen, för jag är ju oftast i närheten. Hallänningsgatan som är över vägen är ju nu mitt andra hem, så bara o höra av dig om du vill ut o gå :) Kan skicka mitt nr på fb, kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela