jeaanetteee

KÖRKORT!!!!!!

Publicerad 2011-09-29 19:58:54 i Allmänt,

Äntligen har jag tagit körkort!!! :D
Jag gjorde både skrivningen och körningen i dag, och klara allt på första
försöket :)

Asså shit! jag e så glad!!!!!!!!!!!!! :D

När körkoret var klart så körde jag runt lite med martinas bil :)
Jävligt märkligt att köra omkring utan skylt, och utan nån bredvid.
För martina satte sig ii baksättet, sen satt hon där :)

A, nu är det i alla fall klart!
Så nu kan jag söka massa jobb, flytta hemifrån och starta mitt liv!
:D

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-30 14:38:19

grattis som faaan, i morgon blir det feeerrreee !

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-09-30 22:23:01

tack bästa du!!! i morgon blire så jävla ferre!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela