jeaanetteee

2 April

Publicerad 2012-04-02 19:38:51 i Allmänt,

Fan va tiden går snabbt!
Redan april..
Va händer med dagarna?

Igår fyllde min kära stora syster år!
Så det blir till att fira henne på fredag när hon och company kommer hit :)

I går blev de en tur ut till Kalledal efter jobbet, där skulle jag vara lammvakt!
Jag vakna ju kvart i 5 på söndagsmorgonen och gick och la mej kvart över 5 i morse!
Så jag va alltså vaken 24 timmar i sträck.
Jag va så trött så jag kräktes på vägen hem i morse från där lammen och fåren bor.
Fy fan va trött jag va!

Sen sov jag bara 4 timmar, för jag ville inte sova för länge,
för då kan jag inte somna ikväll.
Så nu är jag jävligt trött kan jag säga! :P

Men gud så söta dom små lammen va!
Hon som jag skulle ta hand om låg med sitt huvud i mitt knä i 2 timmar och bara snosa och sov!
Jätte gullig!
Sen mata jag och greja med nappflaska, vilket är betydligt svårare
än va de ser ut som!

Sen sov jag i mitt gamla hus hemma hos john.
De va i alla fall jätte skönt att få vara ute på landet lite!
Synd bara att de börja snöa och blev skit kallt!
Annars hade jag legat på gräset och solat hela förmiddagen i dag ;)
Men jag får nog åka ut när det är lite finare väder :)

Nu sitter jag i mina sköna onepiece och ska nog snart slå på en film!

I morgon blire förflyttningsteknik hela dan...

Och på torsdag blire TAKIDA MED MARTINA!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Tack för den presenten bästa du!!!!!!! <3 :D



Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-04-03 17:07:15

naaaw söta underbara du ! <33

Postat av: martina

Publicerad 2012-04-03 19:54:46

underbara bästa människa ! <333

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-04-03 21:40:05

nämen! du bara väller massa fina ord över mej! va glad jag blir!! :D love u!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela