jeaanetteee

4 April

Publicerad 2012-04-04 15:57:34 i Allmänt,

Sitter här i mitt smått kaotiska rum!
Saker fan över allt, vilket gör mej galen inombords fast ingen ser de!
Tur man kan gömma vilken galenpanna man egentligen är! ;)

Annars så har min dag varit bra!
Träffa erica vid 10 och gick en sväng på stan.
Fynda lite presenter till bra och lite småsaker till mig själv :)
Va inne på Önska och jag vill nog ha hela den affären i mitt kök sen!
Synd bara att mitt kök är så litet så jag inte få plats med allt :P

I morgon ska jag i alla fall skriva kontrakt!
Sen är det mitt place! :)

Aaa, nu ska jag väl försöka röja lite här!
KUL!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-04 17:54:37

lägg upp en bild på planlösningen på lägenheten :D

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-04-04 19:48:41

Vem du nu än är så får du väl se hur lägenheten ser ut när du besöker mej. om du nu är någon av mina vänner?

Postat av: martina

Publicerad 2012-04-04 21:04:01

haha, jag fick typ exakt likadan kommentar, och jag har mina misstankar om vem det är ! ;)

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-04-05 10:20:50

haha jasså? jag har också några misstänkta ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela