jeaanetteee

8 April

Publicerad 2012-04-08 17:42:37 i Allmänt,

Är så jävla seg i dag!
Men de bror väl på att jag sovit på soffan inatt,
haft en jäkligt varm hund vid mina fötter och vaknade i natt av att
lilla adam skrek för kung och fosterland.
Så efter de tog de ett tag att somna om.
Vakna kl 6 när adam än en gång vakna, sen va jag vaken :P
Intressant info?
Jag håller med!

Påsken har i alla fall varit skit bra!
mina fina syskonbarn är så härliga!
Jag är så glad att jag har en sån fin familj!
:)

När dom skulle åka hem i dag så sprang leah från ena sidan rummet till mej som
satt på huk på andra sidan rummet, och bara kramar om mej så jag nästan ramla!
Jag börjar bli lite till åren så jag kan inte hålla balansen riktigt längre ;) haha

Till veckan blir att packa och verkligen rensa ur bland mina kläder!
Sånt jag inte använder behöver heller inte hänga i garderoben
eller ligga i byrån!
Bra sagt jeanette!
Nu ska jag bara följa mina fina visdomsord också ;)





Målar påskägg. Jag och bea måla också, va fan lite kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela