jeaanetteee

15 Augusti

Publicerad 2012-08-15 09:07:50 i Allmänt,

Vakna av att Martina ringde klockan 8 och sa att det inte blev nån service på bilen i dag. Ja, där låg jag i godan ro och sov!
Vi skulle lixom åka halv 9!
Jag hatar min jävla mobil, håller på att inte ringa på det där viset!
 
Va ju som sagt meningen att jag och märta skulle utforska Filipstad i dag!
I stället får de bli Örebro en sväng då! :)
 
Har förresten på nymo i bakgrunden.
Och dom håller på och pratar om Dallas, känner mej helt efter för jag va ju typ 1 år när den serien gick!
Så jag fattar ju typ inget ju!
Fast iofs så behöver jag ju inte titta på den serien! :P
 
Jag och Märtis prata faktiskt lite löst om att vi kanske skulle åka till Paris bara över några dagar.
Båda vill ju dit!
Det vore faktiskt jävligt kul!
 
Plocka undan frullen och bädda sängen! hej!
 
Bjuder på en bild från när jag blott är 16 år gammal!
Har ingenting på någonting att göra.
Men där ser ni min originalhårfärg ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela