jeaanetteee

21 Augusti

Publicerad 2012-08-21 15:13:41 i Allmänt,

Jag vill verkligen åka till Ullared typ nu!
Jag vill handla, bara vara och umgås!
Jag vill åka NU.
Men jag får gott vänta i några dagar till, närmare bestämmt 10 dagar!
 
Annars så hade jag faktiskt tänkt att jag för första gången skulle baka i min lilla lägenhet!
Hade tänkt göra de jag bakar bäst, Snoddas!
Så jävla goda och lätta att göra!
Men såg till min förbanelse att jag inte hade mjölk så det räckte.
Och ärligt så orkar jag inte gå bort til maxi och handla heller så, de får vänta till nån annan dag! ;)
 
Hoppas ni antecknar mitt intressanta inlägg!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-08-21 15:22:24

du får väl helt enkelt skaffade dig en kossa och mjökla direkt genom fönstret !

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-08-21 15:37:11

funderar på de! känns lättast på nått vis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela