jeaanetteee

23 augusti

Publicerad 2012-08-23 10:30:48 i Allmänt,

Jag antar att ni alla är skitspända på hur de va i Filipstad igår!
Jaa, vad ska man säga? Vi hitta en galleria med hela 3 affärer i!
Herregud, trodde jag skulle gå vilse där inne!
Men en affär där inne får en toast faktiskt för jag hitta en jättefin present till mamma som fyller år på söndag :)
Annars så fanns det väl inte så mycket mer att berätta om den lilla lilla staden.
Vi lämna in martinas bil på service typ halv 1 eller så och vi åkte därifrån vid 4,
så vi spenderade typ 3 timmar på "stan".
Hur detta är möjligt är för mej en gåta, men tiden gick i alla fall ;)
 
Sen blev de filmkväll hos mej eftersom det regna så!
Vi uppdaterade våra minnen med snabba cash eftersom vi ska se snabba cash 2 på lördag!
Som jag fucking längtar!!!!! :D
 
I kväll blire jobb för min del, annars så händer det inte så mycket för mej idag!
So bye my friends!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela