jeaanetteee

27 Augusti

Publicerad 2012-08-27 09:57:20 i Allmänt,

Lönen är här!!!
Och så fort den kommer in så springer hälften ut typ!
Har i alla fall betalat räkningar och skickat över pengar till mamma som jag va skyldig henne!
Så det känns ju bra!
Sen när jag skulle "göra iordning" på mina konton så märker jag att jag fasen har jättemycket pengar över lixom!
Blev fan skitglad, tills jag märkte att hyran dras ju inte förens i morgon!
Så ja, den glädjen var kort!
 
Måste bara beklaga mej lite!
I morse när jag slog upp mina blå så va de fan skitjävla kallt härinne!!
Nu är det ändå lixom augusti, tänk när det är december!
Jag kommer ju frysa ihjäl fan!
Aaa, nu vet ni de i alla fall!
 
Nu tänkte jag äta lite frullebulle och sen traska mot märta! :D
 
Skönt med lite fint väder också!
Blir nog till att vara ute endel i dag, om det är varmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela