jeaanetteee

31 Augusti

Publicerad 2012-08-31 07:17:56 i Allmänt,

Herrejisses, har redan slagit upp mina ögon!
Nästan kriminellt att vara vaken så här tidigt!
Men jag tänkte att det va lika bra att gå upp tidigt så jag somnar ganska så tidigt ikväll,
eftersom att jag ska upp kvart i 4 typ i morgonbitti!
 
Nu sitter jag i alla fall i mitt ganska så omysiga vardagsrum för tillfället,
asdimmigt utanför och vakna! med the voice på TV:n.
Otroligt skön och slappig start på denna fredag :)
Ska iväg till Martina sen när min kropp har vaknat och sen ska vi faktiskt prova på att
laga kalops!!!
Ingen av oss har gjort det tidigare så det ska bli intressant att se hur detta slutar! :)
 
Funderar i alla fall faktiskt på att ta en promenad så här på morgonkvisten, kan vara skönt!
 
Bye Bye!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela