jeaanetteee

4 Augusti

Publicerad 2012-08-04 14:02:17 i Allmänt,

Äntligen fick jag min efterlängtatde sovmorgon!
Sov till kvart i 11, fasen va gött!!! :D
 
Som vanligt blev middagen skitkul! 3 blondiner (erica är ju rödhårig, men blondin i hjärtat) som luftade sina hjärnor och knäppa tankar!
Ja herrejisses!
 
Och apropå blondiner så måste jag bara berätta en kul grej som jag och martina prata om häromdagen!
Vi prata om barcelona, kommer inte ihåg hur vi kom in på det samtalet men i alla fall.
Jeanette: Jag vill åka till barcelona, har alltid velat besöka USA.
Martina: Men jeanette, barcelona ligger inte i USA, de ligger i Italien.
Haha, det va i alla fall skit kul tycker jag! :P
 
Men anyway, vi googla barcelona och de ligger ju fan i Spanien!
Jag trodde ärligt talat att barcelona va ett land i USA!
haha
 
Nu lyssnar jag på jennifer lopez-dance again!
Så bra!! :D
 
Ska snart fixa håret, sminka mej! allt ska va perfekt ikväll! :)
Och de ska de bli också!
Jag är taggad, jag ska bli gött full och bara vara hela natten, fan va gött!
 
Vi hörs i morgon! hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela