jeaanetteee

7 Augusti

Publicerad 2012-08-07 18:26:40 i Allmänt,

Har fått en redig utskällning av Martina!
Tydligen får det inte gå så här lång tid mellan uppdateringarna..
Men vad ska en mänsklig själ göra?
 
Jaja, nu har jag i alla fall nyss klivit ur duschen!
Har som vanligt jobbat hela dagen i dag, och igår kära vänner gjorde jag ett drömpass, 7 på morgonen till 21 på kvällen!
Helt underbart, men de blev ialla fall övertid tydligen så de gillas ju :)
 
Vad har annars hänt i mitt otroligt intressanta liv sen sist?
Festa ju i lördags, skitkul!
Va en tjej från amerika där, och trot eller ej, men man fatta fan engelska bättre när man är packad!
Sjukt men sant! :P
 
I morgon blire jobb igen, sen är jag ledig till lördag, skönt! :D
 
Nu sk ajag ta på mej min onepice och och glo på tv!
Kul liv! hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela