jeaanetteee

kvällen

Publicerad 2012-08-10 22:50:31 i Allmänt,

Vilken härlig dag jag har haft!
Blev ju som sagt lunch med martina!
Våran paradrätt biff och mos, fasen va gött de är alltså!
Sen fick jag äntligen gosa med min hund!!
Och säga hello till syrran, för henne ser jag ju inte mer denna helg :(
Men men that's life!!
 
På kvällskvisten åkte jag och märta ut till rosensjö, och vilket fin kväll de blev!
Värsta sommarkvällen!
Hyrde film genom TV:n, herre, känner mej som en gammal människa!
Ja va i alla fall helt fasinerad över de! :P
Sen blev de en halvtimmes promenad i lunedet! Skönt!
 
Och när vi va på väg hem kära vänner så bara springer det ut alltså minst 15 vildsvin på vägen!
Vilken jävla tur att martina körde sakta och hann se dom annars hade vi fan krockat med dom!
Och då hade jag nog inte suttit här nu!
Fan äckligt alltså!
 
Nu har jag på "se upp för dårarna" i bakgrunden, men tänkte nog slänga mej i sängen snart!
Jag är faktiskt jättetrött!
Men jag börjar 8 i morgon så jag får allt en liten sovmorgon! :)
 
Godnatt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela