jeaanetteee

kvällen är åter här!

Publicerad 2012-08-20 22:21:42 i Allmänt,

Har inte uppnått speciellt mycket i dag!
Tvättat hela förmiddagen, plockat lite och tränat lite!
Spenderade kvällen framför The big bang teori, färjan och ensam mamma söker!
Nu rullar mitt "frikort" på tv:n, the one and only, johhny depp!
Eller frikort och frikort, jag har ju ingen man så jag behöver ju inte använda nått frikort ;)
Om man nu skulle få chansen! haha eller hur lixom ;)
vilken värld lever jag i?
jo min egna värld med rosa fina moln och enhörningar som skuttar runt
i solnedgången!
Och en johhny depp som dyrkar mej!
En väldigt vacker värld må jag säga!
 
Btw så ringde märta nyss och sa att hon anmält oss till det där modell för en dag!
Lite kul att få bli sminkad och få håret fint fixat och sen ta lite bilder!
Kul :)
 
Funderar på att lämna johhnydepp nu och gå och lägga mej och sova faktiskt!
God natt på er!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ya know

Publicerad 2012-08-23 18:56:13

Mitt frikort är ambulansmannen, hittat honom än åt mig?!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-08-23 22:22:47

Har tyvärr dåliga nyheter! ingen ambulansman !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela