jeaanetteee

snabba cash

Publicerad 2012-08-25 21:27:46 i Allmänt,

Nu har jag äntligen sett snabba cash!
Mina förväntningar var ju skyhöga, men jag måste tyvärr erkänna att jag blev lite smått besviken!
Jag ska ju inte avslöja nått för er som inte sett den och som tänkt se den!
Men den va bra, fast inte lika bra som 1:an så klart! ;)
Tänkte faktiskt köpa böckerna och läsa dom!
Ja, ni hörde rätt!
Jag, Jeanette Carlstedt ska alltså köpa en bok och sedan antagligen läsa den också ;)
 
Nu sitter jag och Martina här i vanlig ordning och ska väl säkert kolla på Ironman 2!
Såg faktiskt 1:an för första gången i mitt liv i går och den va väl helt ok faktiskt!
Men jag får nog inte som jag vill.
Martina är ju 3 månader äldre än mej så det är ju hon som bestämmer lixom.
För min mamma lärde mej att man ska respektera de äldre, så det är väl lika bra att göra de!
 
Jag kanske ska vara lite social med människan i soffan så hon inte far härifrån!
Hej på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela