jeaanetteee

the night!

Publicerad 2012-08-31 19:15:01 i Allmänt,

Har haft en vädigt skön slappardag!
Vi åkte ut till härliga rosensjö, laga kalops, som btw blev jättegod faktiskt :D
Kolla film, kvarteret skatan, laholm eller va den heter!
Tyckte den va jättekul, skratta nästan hela tiden :)
 
Ha, och martinas ena hund fick en knäpp och satte sej på min axel, haha de va kul, fan vad jag skratta!
Haha, hon satt i alla fall som en liten papegoja där.
Så jaa, nu vet ni hur jävla kul vi har ;)
 
Nu ska jag snart sova lite, eller snart och snart, om några timmar ;)
Så jag verkligen orkar upp i morgon.
Sa till mamma att hon får ringa mej kvart i 4 så jag verkligen kommer upp ;)
 
Det ska i alla fall bli jävligt gött att komma iväg lite!
Shoppa som faaaaaaaaaaaaan!!!! :D
 
Ha en fin helg så hörs vi på söndag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela