jeaanetteee

21 Februari

Publicerad 2012-02-21 13:56:51 i Allmänt,

I dag blidde de en lång sovmorgon för min del!
Ända till tjugo i 12.
Men jag tänkte att jag skulle sova så länge som de bara gick
då de blir ett nattpass för min del i natt!
Hoppas jag orkar hålla mig vaken bara, men de ska nog gå! :)

Och jag har ju glömt att berätta att den 17 mars blire
30års fest för min kusin Sara!
Vi ska vara på nån restaurang i Stockholm, de kan ju bara bli succé! :)
Kul att träffa syrran och alla kusifinerna lite :)

Sen ska jag kolla på en lägenhet också!
Hoppas den är nått för mig!
Vore så kul att få flytta till mitt alldeles egna!

Nu sk ajag nog höra med forran om hon är vaken och sugen på en promand?
Hon jobbar också natt i veckan, så jag har nån att prata lite med i natt i alla fall :)


heeej på er!!



Solen är framme i Karlskoga!! Yeeey!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela