jeaanetteee

4 februari

Publicerad 2012-02-04 18:40:00 i Allmänt,

Goder kväll mina kära fans!!

Ska jag kanske berätta om våran lilla trip till vingåker i går?
Ja, de gör jag!
Hitta ett par täckbyxor, träningstights, och ett par vanliga tights!
Så lite hitta jag i alla fall :)
Sen blev de Marieberg, där köpte jag en skön stickad tröja på ONLY :)

På kvällen blev de fredgasmys i vanlig ordning, fast hemma hos mej.
Ost, kex, räkor, chips och filmer!! :)

I dag startade jag och martina dagen med en promenad
i lunedet!
Jävligt kallt, men jävligt gött!
Sen har vi mest tagit de lugnt!
Spela lite wordfued, fick fan 108 poäng på ett ord!!
Fan va jävla bra jag e!!! :)

Nu blir det snart melodifestivalen med mamma, sen blire en tidig kväll
för i morgon måste jag upp i tid för att hinna med allt innan vi far
mot Stockholm och kryssning!! :)



Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-02-04 22:33:41

haha ja , måste nog erkänna att ditt "REGLAR" var fruktansvärt bra ! kanonhelg verkligen ! <3<3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-02-05 08:39:52

hahah de måste nog jag också erkänna!! toppen helg! och nu kommer de bästa! softa på en båt i nästan 24 timmar! Gött! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela