jeaanetteee

15 Januari

Publicerad 2012-01-15 17:07:05 i Allmänt,

Har precis kommit in efter en asgo kvällspromenad med
 mamma och min lilla voffsing :)
Så jävla gött! vi gick en sväng i skogen,
och annie blev helt galen, hon blev så glad! :D

Nu ska jag snart möta upp Emma igen så ska vi gå hem till henne
och kolla på nån söndagsfilm!
De gick ju inge speciellt på TV:n såg jag, men vi får kolla på
nån av hennes filmer för hon har så många :)

Annars har helgen vart lugn.
Hjälpte emma och packa upp skorna, så nu har jag gjort fint i hennes
skohylla :)
Och igår blev de Mr. James.
Fan inget slår en kräftsallad!
Mums så gott!

Och nu har jag än en gång fallit för frestelsen
och beställt hem mer filmer från CDON.
De är ju så lätt.. Bara klicka lite och sen skickar dom
hem filmerna efter bara några dar.
GÖTT säger jag :D

God kväll på er!!!


17 år gamla! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-16 15:02:20

Shiit vilken gammal bild!!!! :P Jaa mina fina skor står de dem ska stå. =D Tack så mkt för hjälpen. <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela