jeaanetteee

17 Januari

Publicerad 2012-01-17 22:49:36 i Allmänt,

Har spenderat denna dag med Erica!
De blev lunch, film och se på när Erichi diska!
Och dessutom kolla i deras kockbok efter asgoda recept!

När jag kom hem sprang genast till konsum för att hämta ut mitt CDON-paket!
4 filmer och en box!
Så nu har jag att göra i alla fall! :)

Nu på kvällskvisten har jag kollat på "jag saknar dig"
Fy fan vilken film!
Så jäkla bra alltså!
Om man inte gråter till den filmen bär man nog inte på nått hjärta!
Så otroligt hemskt!
Man ska fan inte ta nån förgiven.
En vacker dag kanske man står där och nån man älskar är borta.
Borta, försvunnen för alltid!!
Jag älskar er!
Mamma, Syrran, brorsan, vovven, vännerna, släkten!
Jag älskar er! ♥

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-01-18 08:44:45

Beställde också den filmen igår :-)

Man ska verkligen inte ta någon förgivet.

Man ska verkligen visa varandra att man tycker om varandra varje dag! Rätt va det är så kanske dom bara försvinner. Fy vad hemskt!

Så Jeanette, jag älskar dig min vän! <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-01-18 10:35:04

å, söta du!! min finaste erica! älskar dig med!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela