jeaanetteee

24 Januari

Publicerad 2012-01-24 12:10:34 i Allmänt,

Såg ni guldbaggegalan igår?
Jag blev seriöst arg när jag såg den igår!
Det handlade om 4 filmer i går.
Apflickorna, simon och nån ek eller nått och kronjuvelerna och play.
Seriöst?
Gjordes de bara 4 filmer på hela 2011?
Jag vet att någon jury bestämt vilka som ska bli nominerade.
Men de är fan inge kul att dom typ bara tagit ut 5 olika filmer som blivit nominerade i kategorierna.
Nej, de va en rejäl besvikelse tycker jag.
Och jag, som ändå är en film människa. Jag tycker jag har ganska bra koll på filmer.
Men den enda film jag hört talas om är kronjuvelerna.
Som jag såg, och som jag mådde dåligt av att se.

Aaa, så de va ju verkligen 2 helt bortkastade timmar jag aldrig kommer få tillbaka!

Nu ska jag plocka in tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela