jeaanetteee

22 Juli

Publicerad 2012-07-22 22:28:39 i Allmänt,

Hopp, hade tänkt att skita i att uppdatera i dag men det får man tydligen inte missa här inte!!
Herrejisses!
Men det är ju kul att det i alla fall finns 1 person som är beroende av min blogg! :D
 
Annars då? jo tack, jag jobbar på som vanligt!
Har jobbat hela helgen och fortsätter mån, tis och ons.
 
Även jag, som säkert många andra har ju tänkt på Norge!
Allt det hemska som hände i både oslo och utöya för 1 år sen!
Kolla lite på de i morse på jobbet, helt jävla hemskt!
Hur många döda idioten? över 70 ungdomar och vuxna?
Helt jävla sjukt alltså?!
Vad fick han ut av de egentligen?
Förutom att hur många människor somhelst har förlorat en mamma, pappa, fru, man, syster, bror, flickvän, pojkvän, kusiner, vänner eller släktingar!
Va det värt de? Aa, han tycker ju så!
Då tycker jag han ska sitta på slutet psyk i en tvångströja i ett litet vitt rum utan fönster tills den dag han dör!
Jaa, det är min åsikt!
 
Nu ska jag återvända till Mamma Mia! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela