jeaanetteee

27 Juli

Publicerad 2012-07-27 21:37:44 i Allmänt,

Oj då! här va de dåligt uppdaterat minsann!
Ja kära vänner, va har hänt sen sist?
 
Min moster och hennes man va här i krokarna, så jag umgåddes med dom i 2 dagar typ!
Så härligt att få träffa dom lite!
 
Annars har jag jobbat! De va ett jävla tjat om det där jobbet tänker ni, men det är mitt liv för tillfället!
Spenderar mer tid på mitt jobb än hemma hos mej själv!
Men de är lixom bara passa på och jobba så mycket som det bara går!
 
I dag efter jobbet åkte i alla fall jag med martina och handla, så jävla gött att ha mat hemma igen ;) haha
Sen blidde de fredagspizza hemma hos dom! Härligt! :)
 
Bestämde även attde får bli Örebro på måndag!
Härligt!!
 
Nu ska jag kolla klart CSI, sen sova!
 
God Natt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela