jeaanetteee

28 Juli

Publicerad 2012-07-28 11:28:48 i Allmänt,

Är hemma på mina timmar nu!
har precis duschat och diskat upp all disk, nu ska jag plocka iordning lite i mitt vardagsrum och kanske dammsuga om jag orkar! :P
 
Sen tillbaka till jobbet!
 
Måste bara berätta att det spökar i min lägenhet!!
Jag vakna helt av mej själv klockan 1 i natt, och då va min taklampa i hallen/köket tänd!
Hur i helvete då?!
Jag va i alla fall livrädd och bara satt upp i sängen och bara " vafan? hur i helvete tändes den lampan?"
Mamma är ju den enda som har nycklar hirt och jag tänkte då att de kanske va hon som vart i min lägenhet.
Men vafan skulle hon göra där mitt i natten? dessutom är hon på kryssning!
Så jaa, den lampan fick vara tänd i natt för jag våga inte gå upp och släcka :P haha
 
Om det fortsätter såhär så MÅSTE nån sova hos mej, eller så får jag sova hos mamma :P haha
 
Nej nu sk ajag ta tag i vardagsrummet! hej!!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-28 23:43:44

HJÄRNspöken min vän.HJÄRNspöken !

Postat av: martina bjuhr

Publicerad 2012-07-28 23:43:44

HJÄRNspöken min vän.HJÄRNspöken !

Postat av: martina bjuhr

Publicerad 2012-07-28 23:43:45

HJÄRNspöken min vän.HJÄRNspöken !

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-28 23:44:17

haha oj, datorn hängde sig visst ! må den vila i frid.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-28 23:44:19

haha oj, datorn hängde sig visst ! må den vila i frid.

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-07-29 10:46:43

hahahahha! ja tänkte de bara jävlar va kommentarer!!
hjärnspöken säger du! hur förklarar du då att lampan va tänd mitt i natten?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela