jeaanetteee

4 Juli

Publicerad 2012-07-04 18:23:30 i Allmänt,

Äntligen va tvättstugan ledig! Så nu är all min tvätt tvättad, känns gött! :)
Herregud, börjar jag bli gammal?!
 
Annars så har inte så mycket annat hänt i Jeanettes galna värld!
Har ju som jag sade tvättat hela eftermiddagen, men innan de jobba jag lite och nu står maten och puttrar i köket!
Värsta hemmafrun, bara de att jag inte är en fru utan en ungmö! Heter de så? Ingen aning, och jag bryr mej faktiskt inte heller ;)
Men jag är en hemmaungmö, så kan man säga!
 
Och btw, blev ingen promenad i morse, jag sov så gött så jag passa på att sova en stund till ;)
 
Nu ska jag ta bort maten från plattorna som de inte bränns fast! Jaa, jeanettes galna värld var de ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela