jeaanetteee

5 Juli

Publicerad 2012-07-05 12:56:18 i Allmänt,

Börjar inte förrens kvart i 4 i dag, så känns nästan lite som om jag skulle va ledig!
Jobbar ju bara 5 timmar lixom, skönt med korta pass ibland! :)
 
Nu håller jag på att storstäda lägenheten, som vanligt när jag är ledig! Men jag tror martina har smittat mej lite med hennes städmani!
Nu har jag i alla fall bara badrummet och vardagsrummet kvar, sen ska jag dammsuga också!
 
I morgon blire jobb till 16, sen till Södertälje!
Sen åker jag hem alldeles ensam på Söndag för alla andra stannar kvar tills måndag eller tisdag eller va de va!
Så om nån känner för att hämta mej i degerfors på Söndag är ni varmt välkomna ;)
 
Bea och company kommer hit till veckan också! Kul!
Men som vanligt så jobbar ju jag, men inte så långa turer den veckan, det känns bra!
Så jag hinner umgås lite med andra halvan av familjen ;)
 
Kul bild!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-07-05 13:15:00

det är bra at städa, se vad fint det blir när det väl är gjort ! då blir man glad i själen !!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-07-05 13:52:14

faktiskt! det är göttigare att komma hem till ett fint och städat hem än till ett stökigt hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela